poniedziałek, 11 marca 2013

Pieguski ;)


Cześć ;)
Pieguski są bardzo popularnymi i smacznymi ciastkami. Są jeszcze pyszniejsze, gdy przygotujemy je samodzielnie w domu. Przepis na te ciasteczka dostałam od koleżanki. Mam nadzieję, że polubicie je tak jak ja ;)
Misia <3

Składniki:
- 1 kostka Kasi
- 1 jajko
- 3/4 szklanki cukru
- 2,5 szklanki mąki
- szczypta soli
- 1/4 płaskiej łyżeczki sody
- 150g czekolady (1,5 tabliczki)
- garść orzechów

Wykonanie:
Utrzeć masło z cukrem i jajkiem. Dodać mąkę, sodę i sól. Dodać pokrojoną w kostkę czekoladę i posiekane orzechy. Uformować małe ciasteczka i ułożyć na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. Piec 20-30 minut w temperaturze 180 stopni.
Smacznego!

3 komentarze:

  1. Cóż za kulinarną klase mamy xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, ty umiesz zrobić pieguski! Teraz wpraszam się nie tylko na obiad, ale też na deser, ok?

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Ja mam propozycję. Ja już za miesiąc (dokładnie 13 kwietnia) mam urodziny. Chcesz mi to upiec? :D Bardzo chętnie przygarnę.

    OdpowiedzUsuń