piątek, 15 marca 2013

Kurczak w sosie śmietanowo- pietruszkowym ;)

Cześć ;)
Mam dla Was pomysł na prosty, szybki w przygotowaniu i jednocześnie bardzo smaczny obiad. Kiedy jestem w domu zwykle na mnie spada zadanie przygotowania obiadu. Lubię eksperymentować, a kurczak i ryż to jedno z moich ulubionych połączeń. Dziś przedstawiam Wam mój przepis na kurczaka w sosie śmietanowo- pietruszkowym. Mam nadzieję, że się Wam spodoba ;)
Misia <3

Składniki:
- 2 duże filety z piersi kurczaka
- 1 duża śmietana zakwaszana, np. 12% (330ml- taka jest dostępna w Biedronce)
- 2 pęczki pietruszki
- 1/2 dużej cebuli
- 1 łyżka oleju
- kawałek pora
- sól i pieprz 

Wykonanie: Kurczaka pokroić w kostkę. Rozgrzać olej na patelni i wrzucić kurczaka. Doprawić go solą i pieprzem do smaku. Posiekać drobno cebulę i por, a następnie dodać do kurczaka. Smażyć chwilę pod przykryciem, a następnie dodać posiekają pietruszkę. Wlać śmietanę i dusić pod przykryciem aż sos zgęstnieje (można dodać słodkiej śmietany, gdyby sos był zbyt kwaśny). Na koniec można jeszcze raz doprawić według gustu. Najlepiej podawać z ryżem.
Smacznego!




PS Tym razem zdjęcie mojego autorstwa- tak wygląda (a właściwie wyglądało) moje danie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz